După ce în ultimul an, stațiunea Mamaia şi-a schimbat de două ori logo-ul şi sloganul, nici n-am intrat bine în 2024 că Organizaţia de Management a Destinaţiei Mamaia Constanţa anunță deja concurs pentru noi logo-uri.

Interesul pentru concursul privind stațiunea Mamaia este pe măsură, fiind înregistrate nu mai puțin de 86 de agenţii de design şi freelanceri. Dintre acestea, juriul va alege 10 nominalizări, în prima etapă, după care se va trece la faza a doua, când vor fi luate în calcul şi voturile din online. Trei propuneri vor fi selectate pentru finală, iar câștigătorul va fi ales în funcție de voturile juriului (60%) și publicului (40%).

Până să fie desemnat noul logo pentru Mamai, imnul va fi acelaşi.

Cum este desemnat câștigătorul pentru noul logo al Mamaia

Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia Constanţa a anunţat, marţi, că s-a încheiat etapa de înscrieri la concursul naţional de soluţii creative pentru noile logo şi slogan ale destinaţiei turistice Mamaia. Au fost înregistrate 86 de înscrieri, dintre care 22 aparțin unor agenţii de design şi publicitate, restul fiind freelanceri.

„În următoarea perioadă urmează validarea tehnică, apoi votul juriului şi selecţia celor 10 nominalizări pentru etapa votului. Acestea vor fi anunţate public în data de 12 februarie, urmând ca ulterior să fie supuse unei noi etape de jurizare”, se arată într-un comunicat de presă transmis de OMD Mamaia – Constanţa.

Pentru cele 10 propuneri selectate de juriu va exista un vot public desfăşurat online pe platforma www.concurslogomamaia.ro, fiecare vizitator putând vota o singură propunere de logo şi slogan, în funcţie de preferinţă.

„Selecţia finală a celor 3 propuneri finaliste se va face luând în considerare 40% pondere vot public şi 60% pondere a votului juriului”, a declarat preşedintele OMD Mamaia – Constanţa, George Măndilă.
sursa:Puterea.ro

By Editor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *