O nouă dezvăluire șocantă scoate la iveală practici dubioase la Autoritatea Navală Română (ANR), sub conducerea lui Cosmin Dumitrache. Datele oficiale ale instituției arată că angajații, inclusiv femeia de serviciu și casierii, primesc sporuri considerabile, inclusiv un spor de consemn la domiciliu, aducând salariile la niveluri exorbitante.

Conform investigației, practica acordării sporurilor nu se oprește la nivelurile obișnuite, ci se extinde la sume neașteptate. Femeia de serviciu, de exemplu, poate ajunge să câștige până la 5.000 de lei, iar conducătorii de șalupe primesc sporuri pentru a sta acasă și a interveni doar în caz de urgență pe mare.

Femeia de serviciu și casierii primesc sporuri pentru siguranța navigației, alături de alte avantaje financiare precum un spor de condiții vătămătoare sau periculoase. Un casier, cu un salariu de 5162 lei, încasează un spor de aproape 400 de lei pentru condiții vătămătoare și un altul de 791 lei pentru siguranța navigației. Mai mult, aceștia beneficiază și de spor de consemn la domiciliu, cu valori de până la 500 de lei.

Surprinzător, chiar șoferii de la ANR primesc bani pentru a sta acasă. Pe lângă salariul de 4626 lei, aceștia încasează sporuri pentru condiții vătămătoare, siguranța navigației și un spor de consemn la domiciliu de aproape 500 de lei. Această practică ridică semne de întrebare cu privire la eficiența cheltuirii banilor publici și necesitatea acordării unor astfel de avantaje.

În plus, conducătorii de șalupe primesc sporuri de consemn la domiciliu, motivând că trebuie să fie pregătiți să intervină în orice moment, chiar și de acasă. Acest lucru ridică îngrijorări cu privire la necesitatea unor astfel de măsuri, în special când acești angajați sunt plătiți să stea în afara serviciului, conform replicaonline.ro.

Conform datelor, directorii ANR beneficiază și ei de sporuri considerabile, ceea ce adaugă presiune asupra bugetului instituției. Cosmin Dumitrache, Director General al ANR, are un salariu de 10.880 lei, la care se adaugă sporuri pentru condiții vătămătoare și siguranța navigației, totalizând un venit semnificativ.

Această investigație aduce în atenție o serie de practici financiare care ridică semne de întrebare și subliniază necesitatea unor măsuri corective pentru a asigura o administrare eficientă și etică a resurselor publice la Autoritatea Navală Română.
sursa:Puterea.ro

By Editor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *