Spitalul de Urgenţă din Botoşani a rămas fără telefon fix, după ce administrația a uitat să plătească facturile. Rudele pacienților au intrat în panică pentru că nu mai aveau cum să afle starea de sănătate a acestora, scrie antena3.ro

 

 

 

„Nu am avut nici cea mai mică posibilitate să luăm legătura. Noi suntem la Santa Mare, ruda noastră nu are telefon mobil.

Singura posibilitate era să sunăm pe secție, să întrebăm şi de starea lui. La spital ne-au spus că nu ne lasă să intrăm din cauza pandemiei”, a spus un botoșănean, potrivit presei locale.

Şi cadrele medicale s-au declarat surprinse de situaţie, mai ales că linia fixă este folosită pentru a contacta celelalte unități sanitare, centrele universitare, dar şi celelalte secții sau laboratorul de analize.

Potrivit sursei citate, problema a fost una birocratică. Mai exact, compania de telefonie fixă a fost preluată de un operator de telefonie mobilă, iar facturile care veneau de la noul operator nu erau plătite, deoarece contractul era cu vechea firmă.

Mai mult, se pare că unitatea sanitară nu ar fi fost notificată înainte de suspendarea abonamentului.

Din fericire, situaţia s-a rezolvat după ce administrația s-a adresat operatorului de comunicații şi s-a stabilit ca marţi să fie efectuată plata. Este vorba este o factură restantă din luna iunie, scrie antena3.ro

 

sursa foto – digi24.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.