Ce trebuie să MÂNCĂM acum pentru a crește imunitatea

În perioada pandemiei de coronavirus e nevoie de o alimentaţie echilibrată, sau mult mai echilibrată ca de obicei, după cum spun la unison specialiștii. Care ar putea fi cele mai indicate alimente pentru a avea asigurată acea imunitate pe care se pune atâta preț în ultima vreme?

Există unele alimente care ajută organismul să reziste mult mai bine în faţa infecţiei cu coronavirus. Și, care trebuie consumate pe perioada carantinei şi autoizolării, potrivit Ludmilei Gonciarova – geneticiană cu 15 ani de experiență și autoarea unei metode unice de îmbunătățire a sănătății și de pierdere în greutate. Astfel, ea  recomandă să avem un regim alimentar extrem de diversificat. Apoi, mai recomandă să mâncăm la un interval de patru ore, iar alimentele consumate să nu fie aceleaşi.

În mod special varza

În principal, este indicat să consumăm multe alimente cu un conţinut bogat în proteine, cum ar fi de exemplu carnea de viţel, de vită, berbecuţ, pasăre, peşte, fructe de mare şi ouă. „Peștele este crucial pentru noi. Încercați să mâncați pește cel puțin de două ori pe săptămână ”, menționează Ludmila. Vegetarienilor nutriţionistul le recomandă să consume multă soia. Produsele din carne afumată, salamul sau crenvurştii nu vor creşte imunitatea, logic. Ea face aceleaşi recomandări şi în cazul carbohidraților, cu precizarea că putem consuma carbohidraţii din legume, potrivit  Radio România Actualități.

Prin urmare, mâncați cereale și leguminoase, afirmă nutriţionistul. De exemplu, fasolea are un conţinut bogat de sulf, care nu permite îmbolnăvirea organismului cu boli virale; de asemenea, conţine şi mult cupru, care contribuie la producerea activă a hemoglobinei. Dacă doriți să consumaţi cartofi, atunci ei trebuie fierți în coajă, susţine nutriţionistul. Referindu-se la alte legume, nutriţionistul a menţionat în mod special varza, care are un efect miraculos şi vindecător.

Dacă consumăm zilnic 150 g de varză albă sau roșie, imunitatea organismului va crește. Citricele au același efect, care sunt, de asemenea, bune ca un supliment de vitamine.

sursa:puterea

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *