USR nu se dă la o parte de la nicio strategie care e câștigătoare. După ce Călin Georgescu s-a calificat în turul 2 al alegerilor prezidențiale, USR anunță că se extinde și pe Tik Tok. „Bineînțeles că ne vom extinde prezența în toate rețelele sociale, inclusiv pe TikTok, dar în fața telefonului și în fața calculatoarelor sunt oameni și trebuie să ajungem direct la oameni, pentru că alegerile sunt un referendum dacă România rămâne în UE și în NATO sau nu”, spune Dominic Fritz.
„Bineînțeles că ne vom extinde prezența în toate rețelele sociale, inclusiv pe TikTok, dar toată lumea trebuie să înțeleagă că acum avem de ales. Alegerile sunt un referendum dacă România rămâne în UE și în NATO sau nu. Doar această întrebare contează acum și asta este întrebarea pentru care toate forțele în societate trebuie să își mobilizeze oamenii, nu știu, firmele care au mulți angajați, acești angajați trebuie să înțeleagă că ei, votând cu un candidat care vrea să ne scoate din UE, votează împotriva propriilor interese pentru că salariile lor au crescut în urma aderării la UE”, spune Dominic Fritz.
El afirmă că importantă e comunicarea directă cu electoratul
„Încă o dată extindem activitatea noastră în online, dar în fața telefonului și în fața calculatoarelor sunt oameni și trebuie în continuare să nu abandonăm eforturile să ajungem direct la oameni și pentru asta încă o dată nu avem nevoie doar de o structură de partid și de simpatizanți de partid… Nu mai e o întrebare de partide, ci una existențială pentru România: dacă rămânem în Europa și în UE”, încheie Fritz.
sursa: stiripesurse.ro