Peste o sută de pasageri, inclusiv copii și vârstnici, au rămas blocați pe aeroportul Otopeni timp de mai bine de nouă ore, după ce zborul lor spre Egipt a fost anulat fără nicio explicație. Reprezentanții companiei aeriene le-au sugerat să plece acasă, fără a oferi informații clare despre ce se va întâmpla cu zborul. Ulterior, aceștia nu au mai răspuns la apelurile telefonice ale pasagerilor.

Pasagerii au fost nevoiți să doarmă pe scaunele din aeroport, fără a primi apă sau mâncare timp de mai multe ore. Abia după ora 10, la mai bine de șase ore de la anularea zborului, s-a început distribuirea unor sticle de apă și sandvișuri. „Ni s-a spus să plecăm acasă pentru că nu se știe exact la ce oră va pleca aeronava. Telefonic, ni s-a garantat că astăzi vom pleca, dar pe tabela de plecări apare doar ora 13, fără să avem ceva în scris de la compania aeriană”, a declarat o pasageră pentru Realitatea Plus.

Situația a fost cu atât mai dificilă pentru familiile cu copii mici sau pentru cei veniți de la distanțe mari, inclusiv din Suceava. Oficiul de check-in, care ar fi trebuit să-i informeze pe călători, s-a deschis abia în jurul orei 9:40, iar distribuirea apei și sandvișurilor a început câteva minute mai târziu.

Pasagerii nu au reușit să ia legătura cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), deși unii dintre ei intenționau să depună o plângere. „Ni s-a transmis că vom fi sunați pentru a ne întoarce la aeroport, însă nu am reușit să obținem răspunsuri clare”, a mai spus pasagera.

sursa: puterea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *