“Katrin Adt s-a alăturat astăzi Renault Group, preluând funcția de CEO al mărcii Dacia. Ea îi succede astfel lui Denis Le Vot, care părăsește compania. Ocupând anterior funcția de Vicepreședinte al mărcii Mercedes, Katrin Adt va face parte și din echipa de conducere a Grupului. În cadrul noii structuri organizaționale, ea  îi va fi subordonată lui Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group”, arată un comunicat al Renault Group.

Katrin Adt are o experiență de aproape 26 de ani în industria auto, activând în cadrul Daimler și Mercedes-Benz. Cu o pregătire în domeniul juridic, ea a ocupat diverse funcții de conducere: CEO al mărcii Mercedes-Benz în Luxemburg, Vicepreședinte pentru Dezvoltare Resurse Umane la Daimler, CEO al mărcii Smart, CEO Mercedes-Benz Own Retail Europe, iar, mai recent, a condus departamentul de Audit Corporativ la Mercedes-Benz. Aceasta a coordonat mai multe transformări fundamentale, inclusiv tranziția mărcii Smart către un brand 100% electric. De asemenea, este recunoscută pentru transformări majore în vânzări și retail și pentru implicarea în promovarea diversității și mentoratul femeilor în domeniul tehnologiei.

Mai departe, Renault Group adaugă că experiența sa solidă și expertiza vor ajuta la abordarea electrificarea gamei de produse “în stilul Dacia”, potrivit Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group. “Acum, odată ce marca este ferm poziționată pe podiumul pieței europene de retail, ne revine responsabilitatea de a o transforma într-un nou reper în domeniul vehiculelor electrificate”, a adăugat acesta.

Karin Adt a declarat: “Astăzi ne aflăm într-un moment definitoriu – atât din punct de vedere tehnologic, cât și social – în relația noastră cu automobilul. Dacia a demonstrat constant relevanța abordării sale prin produse care răspund în mod autentic așteptărilor clienților. Mai mult decât un brand, Dacia reprezintă o viziune curajoasă, inteligentă și accesibilă asupra mobilității. Suntem acum pe deplin angajați, alături de toate echipele Dacia și ale Grupului, precum și de furnizorii, partenerii și dealerii noștri, pentru a duce mai departe această călătorie extraordinară. Cu energie, ambiție și urmărind un scop comun, vom continua să schimbăm regulile jocului și să oferim valoare reală clienților noștri”. Sursa: biziday 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *